.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۱۰‌هزار پلیس براي امنیت اجلاس‌ غیرمتعهدها

جانشين فرمانده ناجا از بكارگيري ۱۱۰ هزار پلیس و ۸۵۰ تيم امنيتي انتظامي براي پوشش حفاظتي شانزدهمين اجلاس سران جنبش غيرمتعهدها در تهران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، احمدرضا رادان در رزمايش آغاز عمليات اجرايي تامين امنيت اجلاس سران كشورهاي عضو جنبش عدم‌تعهد از حضور ۸۵۰ تيم امنيتي انتظامي براي برپايي هرچه بهتر اين اجلاس اشاره كرد و گفت: از زمان ابلاغ زمان برگزاري اين نشست در تهران اقدامات امنيتي پليس براي برگزاري هرچه بهتر اين اجلاس آغاز شد.

وي با بيان اينكه قرارگاه امام علي (ع) از ابتداي زمان ابلاغ اجلاس طرح‌ريزي را آغاز كرد گفت: قرارگاه امام علي (ع) به اتفاق دو قرار گاه، مسئول تامين امنيت تهران و حفاظت از شخصيت‌هاست و ضمن اخذ حكم به اجراي ماموريت مي‌پردازد.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه هماهنگي‌هاي لازم با قرارگاه نبي‌اكرم، ستادكل، وزارت اطلاعات و وزارت كشور و ساير نهادها در دستوركار است، گفت: براي تامين امنيت كشور در سه سطح تهران بزرگ، استان‌هاي همجوار، استان و مناطق مرزي پيش‌بيني شده است.

رادان با بيان اينكه در تهران بزرگ چهار حلقه امنيتي تعريف شده است گفت: در نوار مرزي به خصوص جنوب‌شرق و شمال‌غرب تشديد اقدامات در شيب ۵۰، ۳۰، ۷۰ و ۱۰۰ درصد است.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه در استان‌هاي همجوار و به خصوص منتهي به تهران، ايست‌هاي بازرسي‌ موقت و مقطعي در نظر گرفته شده است گفت: ۳۶۰ ايستگاه بازرسي در تهران در نظر گرفته شده است كه ۲۰۰ ايست بازرسي توسط ناجا براي تامين امنيت تهران و ۱۶۰ ايست بازرسي نيز توسط بسيج راه‌اندازي شده است.

وي با بيان اينكه ۱۱۰ هزار پرسنل ناجا به صورت مستقيم در تامين امنيت اجلاس نقش دارند، گفت: ۲۹۰۰ خودرو و ۲۵۰۰ موتور ماموريت تامين نظم و امنيت اجلاس را بر عهده دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.